Thermage nedir?

Thermage ameliyat gerektirmeksizin yaşlanma belirtilerini hafifleten, kırışıklıkları azaltan, cilt kalitesini ve sıkılığını arttıran FDA onaylı bir uygulamadır.

Tüm cilt tiplerinde dört mevsim uygulanabilmesi, işlem tekrarı gerektirmemesi, doğal bir görünüm sağlaması ve iyileşme sürecinin olmaması sayesinde benzersiz bir uygulamadır.

Thermage nasıl etki gösterir?

Thermage monopolar RF teknolojisi sayesinde cildin derin katmanlarını homojen bir şekilde ısıtarak cildin temel yapıtaşları olan kolajen ve elastin liflerini uyarır. Bu sayede daha fazla sayıda ve daha kaliteli kolajen ve elastin üretilmesi sağlanır. Bu süreç sonunda cilt daha sıkı, pürüzsüz ve genç bir görünüme kavuşur.Yüzdeki sarkmalar toparlanır, yüz ovali ve yüz hatları belirginleşir.

Thermage uygulamasında kullanılan özel uygulama başlıkları sayesinde cildin derin tabakaları ısınırken cilt yüzeyinde herhangi bir ısınma etkisi olmadığı için cilt yüzeyi korunur.

Thermage ile diğer Radyofrekans cihazları arasındaki fark nedir?

Thermage diğer radyofrekans cihazlarına nazaran enerji olarak çok daha güçlü ve etkili bir cihazdır. Bu sayede diğer radyofrekans cihazlarında 1-15 seanslık uygulamada görülen sonuca, Thermage ile tek seansta ulaşılır.

Bu noktada dikkat edilmesi gereken en önemli husus Thermage ancak eğitimli doktorlar tarafından kullanılabilecek teknolojik bir cihazdır.

Thermage kimlere uygulanır?

Cillteki elastikiyet kaybından ve sarkmalardan şikâyetçi olan, cilt kalitesini arttırmak, ameliyat ile cilt germe işlemi yaptırmak istemeyen kadın ve erkek tüm bireylere uygulanabilir.

Thermage kimlere uygulanmaz?

Isı alerjisi olan,

Sedef, egzema gibi cilt hastalıkları olan,

Kolajen doku hastalığı olan,

Uygulama yapılacak bölgede açık yara bulunan,

Kronik Nonsteroid antienflamatuar türü ağrı kesici ve steroid kullanan,

Aşırı güneş hasarı bulunan,

Kalp pili ve işitme cihazı kullanan kişilere thermage uygulaması yapılmaz.

Thermage hangi bölgelere uygulanır?

Uygulamanın en sık tercih edildiği bölgeler yüz, boyun ve dekolte bölgeleridir.

Ayrıca,

Hamilelik ve kilo alıp verme sonucunda karında oluşan gevşeklik ve sarkmalarda,

Kollarda oluşan gevşekliklerde,

Kalça bölgesinde oluşan sarkmalarda,

Bacak ve diz çevresinde oluşan elastikiyet kayıplarında,

Liposuction sonrası oluşan gevşeklik ve yüzey düzensizliklerinde de Thermage uygulaması tercih edilebilir.

Thermage nasıl uygulanır?

Uygulanacağı bölge temizlenir ve uygulama yapılacak alanda işlemi kolaylaştıran özel bir işaretleme işlemi yapılır. Uygulama yapılacak bölgeye özel başlık seçilir ve enerji ayarlanır. Ve işaretlenen tüm alanı kapsayacak şekilde radyofrekans enerjisi uygulanır.

Uygulama ne kadar sürer?

Uygulama alanına göre değişmekle birlikte ortalama 45 dakika ile 1 saat sürer. Tek seanslık bir uygulamadır ve işlem tekrarı gerektirmez.

Thermage uygulaması esnasında neler hissedilir?

Thermage cihazının başlığının her dokunuşunda radyo dalgalarının transferiyle birlikte cildinizin alt ve üst tabakalarında kısa süreli bir ısınma hissedersiniz. Bu ısınma hissi kolajenin sıkılaşması için gereken ısıya gelindiğinin belirtisidir. Bu ısı tolere edilmeyecek derecede hissedilen bir ısı değildir.

Etkisi ne zaman ortaya çıkar?

Thermage’ın etkisi tetiklediği kolajen stimülasyonunun etkisinin görüldüğü 3'ncü aya doğru günden güne artarak netleşir ve bu etki en az 24 ay devam eder.

Thermage güvenli bir uygulama mıdır? Yan etkiler nelerdir?

Thermage’ın mükemmel derecede bir güvenirlik raporu vardır. Dünyadaki yaklaşık Thermage uygulanan 700.000 hastanın ancak %1’den azında minimal bir yan etki bildirilmiştir.

Nadir görülmekle birlikte tedavi yapılan bölgedede hafif bir şişlik ve kızarıklık ortaya çıkabilir ve bu belirtiler birkaç gün içinde kendiliğinden kaybolur.

Nelerle kombine edilir?

Thermage botoks, dolgu, mezoterapi, peeling gibi uygulamaların bir çoğu ile kombine edilebilir. Ayrıca uygulamadan kısa bir süre geçtikten sonra cilt yüzeyinin yenilenmesinde etkili olan fraksiyone laser gibi uygulamalar da yapılabilir.

Thermage tekrarlanabilir mi?

Aynı bölgeye yapılacak uygulamalarda ilk uygulamadan 2 yıl sonra tekrar uygulama yapılabilir.

Sonrasında ameliyat uygulanabilir mi?

Thermage uygulanmasından sonra aynı bölgeye yapılacak olan herhangi bir cerrahi uygulama için engel yoktur.